1. Posti toi tullessaan passini takaisin Hippokselta jonne se oli mennyt tunnistuksen yhteydessä. Passi oli entisellään paitsi sinne oli lisätty muutamia tarroja joissa oli joko minun tai omistajieni nimet. Passissani lukee kyllä virheellisesti nimenäni LinnestoftaS Maffia, tuo kasvattajanimen perään tullut S lipsahti sinne jo Ruotsissa kun minut rekisteröitiin aivan ensimmäistä kertaa. Virallisesti en enää ole sillä S:llä kirjoitettuna, mutta passissa se vielä näkyy. Tällä kertaa rekisteröitäessä Suomen Hippokseen meinasi nimeni taas muuttua, nyt  jätettiin kasvattajanimestä pois T-kirjain sieltä välistä, Linnesofta. Onneksi äiti soitti Hippokseen ja korjasi asian mitä pikimmin.

2. Tänään ulkoilin hiukan eri tavalla kuin aiemmin, toki aluksi olin aivan normaalisti tarhassa, mutta sitten Äiti päästi minut juoksentelemaan vapaana pihamaalle ja voi pojat että se oli hauskaa. Sääli, että oli hiukan liukasta ja se rajoitti vauhtiani jonkin verran. Kenkiä kun ei ole minulle laitettu, eikä varmaan laitetakaan, sillä Isi on sitä mieltä että kaviot pysyy parempana ilman kenkiä ja kun minulla nuo ajohommat ovat aika minimaalisia tällähetkellä niin antaa olla ilman. Lopussa kuvia päivän ulkoilusta. Nyt muuten tutustuin oikein nokakkain siihen isoon varsaan joka tällä tallilla on, tai eipä se kai enää mikään varsa ole, jo kolme vuotiaaksi ehtinyt tamma nimeltä Kiehtova. Voin kertoa, että meistä tuli heti ylimmät ystävät.

3. Eläinlääkäri Johanna kävi tänään meillä katsomassa juuri tuon Kiehtovan hampaita ja samalla minä sain jäykkäkouristusrokotteen. Ei sattunut yhtään, totta jos puhutaan niin en oikeen touhutessani edes huomennut sitä pistosta. Nyt tuli sitten heti yksi merkintä juuri saapuneeseen passiini ja kuukauden parin päästä saan sitteen rokotuksen tehosteen. Että semmoisia tänään meilläpäin.

Jos on pieni on keksittävä keinoja tulla yhtä isoksi kuin toiset...

Minä ja Kiehtova