... ja ilmeiseti minä olen hyvin rakas, koska nimiä riittää. Virallisestihan se on LINNESTOFTA MAFFIA ja siitä lähdetään; Maffi, Muffi, Muffinsi, Mahvia, Muhvi, Muhveli, Puhveli, Maffeli, Muhvinssi, Ponitus, Ponsku... Aina en ole aivan varma puhutellaanko minua vai ketä, mutta yleensä lepertelevä sävy paljastaa kohteen... Ajeluhommiakin on tehty, mutta nyt olen kyllä hommaillut hiukan kiellettyäkin, sillä sitä pyllyä on kyllä niin mukava heitellä, että ihan vaan omaksi iloksi olen sitä tehnyt ja aina tulee kieltoa. On se kumma, toisaalta sieltä kuuluu naurua ja kommentteja, että se on naurettavan näköistä ja sitten taas kielletään. Höh, kumpaa se nyt sitten on, kiellettyä vai hauskaa... Omasta mielestäni se ainakin on hauskaa.

Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse äsken kun näin silmät tonttusen... Ulkona ei vaan siltä näytä, mutta laitetaan toivo huomiselle kun on luvattu kylmenevää ja sedetta, eli se saattaa tarkoittaa lunta. Nyt jalat ja kädet kyynärpäitä myöten ristiin ja toivomaan...

2163168.jpg

Tässä vielä tunnelmia eiliseltä, kuulumisiin.