Olen muuttanut uuteen tarhaani, mammatammojen viereen. Ja se pikkuvarsa Lilli on nyt sisällä kun sen touhu meni aivan mahdottomaksi. Lilli aikoo ulkoilla minun vanhassa tarhassa kun seuraavan kerran menee ulos. Lilli kun päätti ettei aio pysyä enää minkään sähköaidan takana, niin edessä oli siis vieroitus ja sisälle karsinaan. Kova huuto ja parkuhan siitä alkoi ja olen nyt koittanut olla sen varsan seurana hiukan tuolla tallissa, mutta enhän minä äitiä korvaa. Hiukan huonosti on nukuttu varmasti kaikki. Mutta uusi tarhani on ihan mukava, Isi teki minulle eilen oikein hienon etuosankin ja veräjän, kun se Lilli varsa hajoitti vanhat sähköaidat siitäkin. Nuo mammatammat eli Kike ja Rilla, ovat melkoisia matameja. Hiukan on siinä turistu ja vinguttukin aidan raosta. Ja se Kike varsinkin on aika äreänä kun oma varsa lähti ja minä tulin siihen tilalle... en kyllä ymmärrä miksen minä kelpaisi tilalle, näin siisti ja hyväkäytöksinen ja vielä kauniskin... Koitan laittaa kuvia uudesta tarhastani mitä pikimmin.